BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 26, 2011

mimpi ? ? ?

hurmmm...
mmpi ag. . . sjak meet ngn dy ari uh, da 2 kali ak mmpi dy
ape nk jd nyh ? ? ?
ak pelik un ad . . .
ye r, mmbr ak ad ckp sal kte kne doa tok sum1 yg kte nk ...
then, ak tibe2 lak tringt sum1 uh . . .huhu



1st mimpi
cm xcye lak dy muncol dlm mmpi ak an...
ak mmpi dy yg ad wt hal ag . . .
huhh.. . satit mak . . .
nsib bek xd pape ngn dy...
dr ak nk dy, jd tawar aty lak ngn dy . . .
huhu

2nd mimpi
mlm td r ak mmpi dy...trkejut ak..
dlm mmpi uh dy juz diam je..
ntah cm ne r dy ad dlm umh ak..
tp dok dlm blik je r..
*ak pk, msti dy dok msj or gyut ngn awex dy
dats y r dy xkua blik...
ble time mkn je bru kua blik...erm yg pelik nye dy diam je,xckp un
wt pe mncol dlm mmpi ak lau dtg tok myakit an ? ? ? 
g g g r r r r r . . . 

bonci la plok!!!
hoho


29 comments:

  1. benci tndanya syg
    rimas tndanya suka...

    ReplyDelete
  2. dah timbul peraasn syg ei.....so jangn sedih2

    ReplyDelete
  3. hurmmm mepek jela....
    dy uh ex sy da r..
    da xd pape da antra kteowg...

    ReplyDelete
  4. baru sekejap ka....xpa kalau rasa dia lelaki yg menyeksa bgusla....hahahaha

    ReplyDelete
  5. erm xd r...dy uh xd r mnyeksaan , tp ad r...
    kteowg mmg da xd pape, tp still cntact gak r..

    ReplyDelete
  6. bagusla mcm 2
    masih brkawan....dah jumpa buah ati baru??atau ada tertarik dengan sapa2?

    ReplyDelete
  7. ermmm ntah r..xtau nk ckp cm ne...lau nk kte jmpe uh, xtau r..juz ske2 uh ad r..tp susa r nk cri owg yg sy ske sblom nyh..huhu

    ReplyDelete
  8. cubala cari ....mungkin kawan jodoh awk.....mungkin tak bertemu lagi...tapi dari segi saya baca blog awk...saya tau awk seorang yg menjaga agama,,,,bgusla...jagala aurat...jangan tinggal sembahyang...sembahyang tiang agama dia la yang memelihara kita dari maksiaat....doa supaya jumpa lelaki yg baik......lelaki yang inginkan perkawinan...yang baik2....remaja sekarang bodoh dalam mnilai erti cinta

    ReplyDelete
  9. hahhaaha..sy bese2 je r..
    insyaAllah sy jge sume uh..
    mmg doa sgt dpt laki yg bek n alim gak r yg ley bimbing sy t...=)

    ReplyDelete
  10. bagus,,,,lelaki yang mampu membimbing isterinya ke jalan allah la penting...x semestinya dia alim tp cukupla dia mnjaga printah allah dan meningglkn larangn nya.....martabat wanita sangat tinggi nilainya....maka lg tinggila tanggungjwab lelaki itu......:)
    mudah mudahan mnjdi keluarga yg briman

    ReplyDelete
  11. hopefully . .amin....=)
    awk pon same gak erk....

    ReplyDelete
  12. yup saya lelaki la.....
    saya pon berdoa supaya saya mampu mendidik isteri dan anak saya ke jalan allah.....
    saya pon berharap saya dapat menjaga percintaan yg suci itu jika saya sudah menjumpai wanita yang saya sayang......hehehehehe...
    saya pon msih mncari cinta...hehehe

    ReplyDelete
  13. wah...suke r awk ny pndai brkate2 an...
    erm hope awk dpt pe yg awk cri uh k...=)

    ReplyDelete
  14. choiy...hehehe
    mana ada.....mungkin bnyak membca....saya selalu dengar orang kata perempuan perlu luahkan segala isi hatinya...baru tenang...hehehe....crita kat tv yang kata camtu...saya pon harap awak pon sentiasa terlindung dari maksiaat dan diberkati hdup serta mendapat lelaki yang baik hohoho :)

    ReplyDelete
  15. awak nk tahu....pandangan lelaki terhadap perempuan,,??
    lelaki ni bila dia tngok seorang perempuan yg suka lpak2 ngn lelaki....dia anggap pempuan ni susah nak nk jaga kalau jd kekasih...lgpon dia anggap permpuan 2 playgirl....xpon dia anggap permpuan 2 mcm gatal.....serupa dengan perampuan tngok lelaki kan...saya belajar kat sini ramai yg sikapnya camni.....kuar ngn lelaki x kira masa...saya suka seorng daripada mereka 2...tp saya takut yg hati ni mesti slalu jealous....lgpon dia selalu kuar dengn ramai lelaki....emmm jd saya pon x brani nk meluahkan perasaan...sebab saya tkut yg saya x dpat mengawal perasaan x pon saya tkut cinta suci saya jd cinta maksiat...saya pon mencari perempuan yg sopan...manis..baik..menjaga cra pergaulan dengn lelaki...tp susah kan...rasa2 saya kena bt aktive kan blog saya blik....emmm tp allah akn memberi pasangn kepada kita dengn adil...baik kita baik la dia.....awak sebut tentng lelaki baik ni saya terpikir la tentang ni...x salah kita nasihat sama kita kan...saya bkan lelaki baik tetapi saya harap wanita yang baik...mungkin krana cinta saya akan brubah dan tahu tanggunjwab saya,,,,awak wanita yang baik tapi awak jaga la diri....ingt tuhan dan cra hidup kita

    ReplyDelete
  16. tp an awk, x smsti nyer gurls yg lpak ngn laki sume uh xjge prgaulan dy cm playgirl, gatal or else..kte tgok gak r cre dy brgaul cm ne an...sy bkn pe r bb sy pon ad amai kwan laki n pmpuan..ad gak lpak ngn dowg sume.tp lau kteowg lpak amai2...xslah an jnji kteowg xwt bnde bkn2...mmg owg len akn tgok kteowg cm trok je an, tp dowg kne pk positif gak...lau awk ske an owg uh, gtau jela...bb lau dy ske an awk, sy xtau r dy akan gtau awk ke tak an bb pmpuan nyh ad gak prasaan malu dy...erm lau awk ase dy xd r bek sgt, tp awk ley ubah dy ke jln yg bek an....

    *awk active r an blog awk..tp gtau sy k..nk follow,,,erm thnx coz kongsi cter ngn sy even bru je knal kt blog nyh..=)

    ReplyDelete
  17. yupps tp kurangknla kan....kadang kwan kita bt maksiat tp x tgur susah juga jnji jngn subhat.....hehe agak2 nya ni la akn jd blog sy....hhheheheh

    ReplyDelete
  18. dah x mint dia dah lma benda ni brlaku

    ReplyDelete
  19. owh erk....i think i know who r u....=)

    ReplyDelete
  20. sapa???
    saya pon x kenal awak ....pelik...
    sapa saya??

    ReplyDelete
  21. aikkk awak kta awk kenal sayakan...awak bt lwak ei..huhuhuhu

    ReplyDelete
  22. hahahha...xd r cara awk ckp nyh, cm ad owg yg sy knal r...huhu

    ReplyDelete
  23. oooo mungkin dia ckap tiru saya...hahaha,....lewatnya awk blas... xtdo ka????

    ReplyDelete
  24. erm tdo pas blaz awk nyer comment nyh...huhu

    ReplyDelete
  25. yaka....mknanya lmbt la awak tido....rajin baca buku eiii...syabas

    ReplyDelete
  26. hahhahahha...smlm bkn bce buku, tp kua, then g tgok kwan kt hsptal....uh yg tdo lmbt uh...huhuhu

    ReplyDelete
  27. kwan skit apa????kawan kat kolej ka??emmm semoga dia cepy sembuh...:)
    hurmmm tdo la awl jaga bdan supya x ltih

    ReplyDelete